Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '11

 
Kategori
Güncel
 

Marka

İbrahim Tatlıses... 

Büyük bir sanatçı... 

Topluma mal olmuş bir isim...bir marka... 

Ama herşeyden önce bir insan... 

Üzücü bir olay yaşadı, herkesin dualarıyla, çok iyi bir hastanede olmasının avantajı ve de çok değerli doktorların çabalarıyla durumu iyiye gidiyor, daha da iyi olacak inşallah ama benim kafamı taktığım bir nokta var ; İbrahim Tatlıses o vahim olayı yaşadığı anda yanında aynı dehşeti yaşayan ve yaşamakla da kalmayıp yaralanan biri daha var...Buket Çakıcı... 

Günlerdir gerek televizyondan gerek gazete ve internetten gelişmeleri takip ediyorum. Acaba diyorum ben mi bazı şeyleri atladım, dikkatli dinlemedim mi? Ama yok sanırım düşüncemde haklıyım. Sürekli İbrahim Tatlıses'in durumundan bahsedilirken niçin bir kaç dakika da olsa genç bayanın durumundan bahsedilmiyor. Ben inanıyorum ki onun durumu da gerçekten tehlike arz eden bir durumdu. Sanırım o da daha iyiye gidiyor. Ben her ikisine de çok üzüldüm ama üzüldüğüm nokta ünlü bir isme, bir markaya verilen değerin insani duyguları alt etmemesi gerektiği...Burada eksik bulduğum, kınadığım kişiler basın mensupları. Bir şey kaybetmezlerdi İbrahim Tatlıses'in durumundan haber verirlerken iki dakikada Buket Çakıcı'nın durumundan bilgi verselerdi! Bu hem o genç bayan için hem de ailesi için moral ve saygı olurdu diye düşünüyorum... 

 
Toplam blog
: 2
: 424
Kayıt tarihi
: 10.02.11
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yazı yazmayı daha doğrusu duygu ve düşüncelerimi yazarak belirtmeyi seviyo..