Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '14

 
Kategori
Alternatif Tatil
 

Marmara denizi: Marmaraereğlisi Balıkçı Barınağı

Marmara denizi: Marmaraereğlisi  Balıkçı Barınağı
 

Marmara Ereğlisi


Denizde turuncu renkli bir sıvı var. Plankton diyorlar. Dediklerine göre zararsızmış ve her yıl bu mevsimde olurmuş. Bu mikterın normal olup olmadığını bilmiyorum ama bana hiç te normal gibi gelmedi.
 
Önce değirmenağzı semti daha sonra yeniçifliği geçerek Marmara Ereğlisi burnuna vardım. Buraya kadar rüzgar arada sağanak yapsın diye sağanak duasındaydım. Sanırım duam kabul olmadı. Çeyrek gaz motorla önce iki yelkenimde açık olarak , daha sonrada motor-flok  kaptan limanına vardım. http://www.ismailoruc.org/2013/04/marmara-ereglisi.html
 
Toplam blog
: 55
: 313
Kayıt tarihi
: 10.11.12
 
 

Yaşamımın büyük bir bölümünde , kafam kuma gömülü KARADAN DENİZE bakmıştım. Bundan böyle kafamı k..