Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Martı çığlıklarına astım yüzümü…

Martı çığlıklarına astım yüzümü…
 

...


Martı çığlıklarına astım yüzümü

Kalktığım sabahlara küfrettim doyasıya

Ellerinden tuttum güneşi

Üşüdü güneş

Doğduğum gecenin sabahına

Bir kadının koynunda girdim

Teninde tükettim

Çeyrek asırlık ömrümü

Arttım ayaklarımdan başlayarak

Ve parmak uçlarımdan üşüyerek

Belki kızacaksın bana ama

Seni düşündüm

Kestane şekeri aldım şekerlemeciden

Cebime doldurdum

Kusmuklarını kaderinin

Gün boyu uyudum

Yatağıma iliştirdim bedenimi

Kâbus koktu odam

Ağladım hıçkırarak

Yastığımı yumrukladım sonra

Sesler düştü saçlarıma

Bıraktım işte

Çetelesini tuttuğum yarınları

Korkmuyorum hiç

Hah hay…

Zehirleniyorum…

 
Toplam blog
: 143
: 379
Kayıt tarihi
: 14.02.08
 
 

1983 Aksaray doğumluyum. İlk ve orta öğrenimimi Aksaray'da tamamladım. Lisan eğitimimi Fırat Ünivers..