Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '16

 
Kategori
Güncel
 

Martılar Ölmesin!

Osman Gazi Köprüsü yapılmasa iyiydi!

Feribotta çay içmek, tost yemek zevkinden mahrum kalacağız!

Eskiden feribotta çay ve tost çok pahalıydı. Tost altı liraydı o zamanlar yanlış hatırlamıyorsam! İznik’te iş yaparken gün aşırı feribota binerdim! Bir gece sabaha karşı geçerken feribotun en önüne park etmiş, arabada uyumuştum da korna sesine uyanmıştım!

Sonra büfeler özelden alınmış, akabinde çay ile tost ucuzlamıştı!

Geçen ay feribotla geçerken martılara simit yedirmiştim!

Martılar da aç kalacak!

Köprü üzerinde hız limitinin on deniz mili sürate düşürülmesi, martıların simit sorununa çare olur mu bilemiyorum!

Ama denenmesi lazım!

Müteahhidi doyururken martıları aç bırakmak olmaz!

Martılar ölmesin!

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..