Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '08

 
Kategori
Dostluk
 

Martılar özgürdür

Martılar özgürdür
 

Ada sahilinde bir martı, onu en iyi bu fotoğraf anlatır.


Milliyet Blog’la tanışalı epey zaman oldu ama yazmaya başlayalı henüz bir yılım dolmadı. Bu zaman zarfında okuduğum bloglarda bazen yıl dönümü kutlama yazılarıyla bazen de 50. ve 100. gibi anlamlı sayıya ulaşanların kutlama yazılarıyla karşılaştım.

O günlerde bir karar almıştım. Ben yıl dönümü ya da kutlanacak sayıdaki yazıya ulaşmayı bekleyemeyecektim. Başka bir kutlama bulmam lazımdı.

“Kutlaman şart mı?” diyecek olanlara;

Evet arkadaşlar şart. Kutlamalar keyiflidir, kimseye zararı da yoktur.

Gelelim benim neyi kutlayacağıma;

Ben yorumları kutlamaya karar verdim. J

Yorumlarım 500 ve katlarına ulaştığında bir yazı yazıp o yorum sahibini duyuracağım.

Eğer kendisi de kabul ederse ufak bir hediyem olacak ona.

O kabul etmezse 501. ya da 499. kişiye “Hadi gel, onun yerine seninle kutlayalım” demeyeceğim.

Yani “Kimi arıyorum” bulmaca dizisindeki gibi ebelik hakkı devretmeyecek J

Bu düşüncemi sevgili arkadaşımız MuDo ile paylaşmıştım. O sıkı matematikçi ya, şimdi açar bakar “Kaçıncı yorumu aldı ki böyle bir yazı yazdı” diye. 500’ü geçtiğimi ben de bu sabah fark ettim.

“MARTILAR ÖZGÜRDÜR” ya da benim deyişimle Sevgili Özgür Martı, kutlamama katılır ve hediyemi kabul eder misiniz?

 
Toplam blog
: 61
: 2350
Kayıt tarihi
: 24.01.08
 
 

17 yaşımdaydım yazmaya ilk başladığımda. Dünyayı tanımaya çalışırken kendimi de tanıdım zaman içinde..