Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Martıların çığlığı...

Martıların çığlığı...
 

Beyaz güvercinler  gibisin..
Ürkek, coşkulu,özgür..
Gözlerinin ışığında yıka bakışlarımı
Dudağında durula dudağımı
Dilime aşk türküleri öğret
Adın dilimde türkü olsun
Tenini sür tenime
Tenim sen koksun
Saçlarınla bağla ellerimi
Her teli gönlümün bağı olsun
Öpücüğünle mühürle tenimi
Esir et gönlümü gönlünde
Yüreğine kilitle yüreğimi
Bakışlarında boğ gözlerimi
Yosun gözlerine göm beni
Beyaz kanatlım...
Bazen bir kuşun kanadına yazmak,
Bazen de martıların çığlığında haykırmak
Gelse de içimden...
Korkak sevdalar büyütüyorum içten içe
Dalgalarının sesi sakinleştiriyor beni...
Denizle dertleşiyorum..
Yüreğimi mahkum ettim yalnızlığa
Ruhumu zincire vurdum
Gönlüm kör kuyularda
Bedenime eziyet etmekten başka
Bir işe yaramıyor aklım
Ama
Bir bilsen samur saçlım
Söylenmemiş sözlerim var
Yazmakla bitiremem ki...

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..