Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '11

 
Kategori
Spor
 

Masa tenisi; ahhh!

Masa tenisi; ahhh!
 

Bahanem; masa küçüktü, file yüksek.


Masanın başındayız. Masa küçük, dedim, nizami, dediler; bahane üretmek yok. File, dedim, sanki yüksek gibi. Güldüler, haydi servisine.....

Servisine oynuyoruz; çok sıcak, dedim, bari şu pırpır çalışsın; olmaz, dediler, top yön değiştirir.

Ping pong!...Şiir gibi başladık oynamaya; galiba biraz yaş almışım, galiba biraz da yavaşlamışım, galiba fileyi aşmak benim için zorlaşmış, galiba topu masada zor tutacağım; aut!

Daha geçenlerde benden daha iyi oynayana 2-0 kaybetmiştim, yine benden daha iyi oynayan birini kısa bir oyun sonrasında 1-0 yenmiştim; şimdi nasılım?

Masa bana yabancı, raket ve bu top; kontrollü oynamaya çalışıyorum, rakibim kontrolden çıksın istiyorum; ama o da masada kalıyor, topu hep içeride; galiba yıkılıyorum: 2-1!

Kabul et, o senden daha iyi oynuyor. Kabul, lakin masa onun masası; hah hah haaaa!....

Pırpır çalışmaya devam etseydi, yenerdim onu, desem de....Bir kez daha 2-1 kaybediyorum. Gecenin galibi o! Yenmek kadar yenilmenin de o ilginç tadı vardır; afiyet olsun!

En azından masa ve top sağlam kaldı, kimseler zarar görmedi; bol bol güldük ve genelde ben olmak üzere çok ahhhh!...çektik.

1. Not: Siz beni bir ay sonra görün, diyorum, masaya ve topa; dar edeceğim size geceyi!

2. Not:

Masa benden değildi,

aleni gülüyordu yüzüme,

sanki anlamıyordum;

ama aklım toptaydı.

Tek vuruşla yıkmalıydım,

elim beynimden yavaştı,

ne edersin,

işte yıkılıyordum,

sağımı solumu kolladım ama;

iş işten geçmişti.

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..