Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Masal masal içinde

Masal masal içinde
 

Bir Hint masalına göre, kedi korkusundan devamlı endişe içinde yasayan bir fare vardır.

Büyücünün biri fareye acır ve onu bir kediye dönüştürür.

Fare, kedi olmaktan son derece mutlu olacağı yerde bu kez de köpekten korkmaya baslar.

Büyücü bu kez onu bir kaplana dönüştürür. Kaplan olan fare, sevineceği yerde avcıdan korkmaya baslar. Büyücü bakar ki, ne yaparsa yapsın farenin korkusunu yenmeye imkan yok. Onu eski haline döndürür.

Ve der ki,
"Sen cesaretsiz ve korkak birisin. Sende sadece bir farenin yüreği var. O yüzden ben sana yardım edemem."

Ünlü yazar Shakespeare, bu konuda söyle diyor:

İnsanların pek çoğu kaybetmekten korktuğu için sevmekten korkuyor.

Düşünmekten korkuyor, sorumluluk getireceği için,
Konumsaktan korkuyor, eleştirilmekten korktuğu için.
Yaşlanmaktan korkuyor, gençliğin kıymetini bilmediği için.
Unutulmaktan korkuyor, dünyaya iyi bir şey vermediği için.
Ve ölmekten korkuyor, aslında yasamayı bilmediği için.

Ve ne yapmak gerekiyormuş?

Öncelikle sevmek, riski göze almak gerek...

İnce ayar yapmalı sevmek için e e e onca sevmenin de bir bedeli mutlak olacak değil mi ama...

Düşünün... Düşünmek, ücretsiz billah, hem insanın aklına gelmeyeni getiriyor düşün taşın hoştur işin...

Konuşmaktan korkma, ama tabi ki düşünmeden de konuşma maazallah.

İşte o zaman eleştirilirsin, ince ayar dedik ya.

Hangimiz bildik ki gençliğin kıymetini? Kim, memnun... Ben memnun olanı duymadım...) Siz.?

Olmadı botoks yaptırıp gerdiririz, gençlik bir süre daha görüntüde devam eder.

Ben gittikten sonra unutulsam ne olurrr unutulmasam ne olur... Gidince bir şekilde geri döneceğimi bilsem... Daha mı farklı yazardım acep..?

Yaşamak, biliyoruz da eksiklerimiz var... Hani, şöyle bangınotlardan, onsuz olmuyor kardeş.

Kendimce yorumladım, sizi bilmem, ama yazıyorlar bize sormuyorlar... Sevgiler..

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..