Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Masal yazdırmaya devam edelim mi?

Masal yazdırmaya devam edelim mi?
 

Doğrudur Nisan'da doğduğum.

Doğmak için bahardan güzel mevsim var mı?

Uyandırmak hayatı

Çiçekle, böcekle günü selamlamak

Alkım renkli bir dünyaya yalın ayak arşınlamak

Gökyüzünü yıldız yıldız aydınlatmak

Nisan!

Biraz umut, biraz sevgi, biraz insan...

Tam 1 yıl olmuş ben doğalı

O günlerdeki heyecanınızı biliyorum

Coşkuyla el ele vermiş yüreklerinizi anımsıyorum.

Şimdi yaşamak ve ayakta kalmak için yine sizlerin desteğinizi istiyorum.

HER ÇOCUĞUN BİR MASALI OLMALI KÜTÜPHANESİ'siyim ben.

Şimdi sizlerden çocuk ve ergenler için roman, hikaye, çizgi roman türünde kitaplar göndermenizi istiyorum.

Ansiklopedimiz çok var. Hatta bazılarından ikişer, üçer olduğu için dağ köylerine yolladık.

Düşünüp bize armağan yollayan herkese sevgilerimizi iletiyoruz.

Yenidn bize armağan yollamak isteyenler için adres:


HER ÇOCUĞUN BİR MASALI OLMALI KÜTÜPHANESİ

Yeşilovacık Belediyesi

Yeşilovacık - Mersin

Bu 23 Nisan'da da çocuk gülücüklerine karışabilmek umuduyla...

1MK Adına

Şebnem Soysal - Erkan Bal

 
Toplam blog
: 246
: 980
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

30’ lu yaşların ağırlığında geçiyor artık yaşam ama teğet geçerek, ama kurcalayıp didikleyerek...İst..