Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '18

 
Kategori
Şiir
 

Masal

Masal
 

Ölsem de gam yemezdim gözlerinin içinde
Hayaline dalsaydım bir cuvara içimi.
Ömrünce yer verirdin sözlerinin içinde
Hatırında kalsaydım bir cuvara içimi.

Ötüşürdü kumrular daldan dala atlayıp
Yuvamızı yapardın yerden çer çöp toplayıp
Kesin parçalanırdı, gözyaşınla çatlayıp
Kalbine kök salsaydım bir cuvara içimi.

Gariplerin güvenci kışın gönül dağında
Ölümsüzlük iksiri baharın otağında
Yazın sarı başağı sevdalı toprağında
Muradımı alsaydım bir cuvara içimi.

Yerle yeksan etse de gördüğüm her rüyayı
Zamanla mekân tuttum umut denen deryayı
Hiç ölmeyecek gibi sarındığın dünyayı
Tut ki bir masal saydım bir cuvara içimi.

20.05.2016
Salih ERDEM

 
Toplam blog
: 153
: 88
Kayıt tarihi
: 26.11.13
 
 

Öyle bir yanmalısın ki; önce çehren, sonra çevren aydınlanmalı. Acıpayam / Denizli ..