Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '08

 
Kategori
Öykü
 

Masalmış...

Masalmış...
 

Bu masalı kaleme aldıgım an ve yer...


Masalmış… Masal dünyasına bir hediye. Hayat yalan söylerken bana, ilk ve son kez bir “Dans edelim mi ?” dedim.

”Neden olmasın…”
“İçimdeki şarkı bitmeyecek ama”
“Şaşkın”
(birbirine karışan kahkahalar)

Yanımda kaldığı o kısa zaman kırıntıları en sevdiğim şarkı kadar kısa gelirdi hep. Dudak mimiklerinin salınımına kapılmış muzipçe gülerken, gözlerinde renkleri karıştırılmış bir resim gibiyim belki de… Belki de pastel boyalara karışan boyama kitabı, muzipçe resmi karalayan, bir prensesin -sen olabilir misin?- elindeki “boyama kitabı.”

Biliyor musun? Nasıl özledim… hem de nasıl... özledim… sana üşüdüm… ama sen bunu bilme...
Peki sen?
… (uzun bir sessizlik)
"nihayet geldin işte?"
... (muzip bir gülüş)
<ı>
“bir sandal olmak istemiştim bir zaman, dalgalarla sevişir gibi özgür bir sandal ama bir gün bir kayaya çarptı,
<ı>bir başka gün özgürce koşmak istedim kırlarda, uçmak… ama yerçekimine bağlı olduğumu unuttum, nedense tek ayağım hep yerdeydi,
<ı>bir yaprak olmak istedim sonra, dala esir düşüp sararıp solan,
<ı>rüzgarlarla dans etmek için daldan firar ettim, rüzgarın elinde oyuncak oldum,
<ı>rüzgara inat yere konduğum da bir ayakkabının tabanında soluklandım.
<ı>Hatırlıyorum…
<ı>uçurtma olmak istemiştim bir gün ama bir de baktım ki ipin diğer ucu aşağıda…
<ı>birisi sıkıca tutuyor… sımsıkı… iki eliyle…
<ı>ve bir ses yankılanıyor “git-me”

Şimdi ufuk çizgisine doğru, güneş güne veda ederken hatırladım “ben”i uzak diyarlarda “gölge”mle bırakmıştın, hatırlıyor musun? Dikiz aynasından geriye bakışını… gölgemin yağmur damlalarına karıştığı geride kalan yol, ıssız ve karanlıktı. İçim titremişti üşüdüğümden mi, yağmurdan mı, yoksa…

Aylardır, her sabah güneşin içime işleyişini hissederken, zarif ve şehvetli bir kadın gibi geceden kalma gözlerimdesin. Bitmek bilmeyen zamanlarda görebilmek için, iki kelime… evet, sadece iki kelime edebilmek için bir ses bekliyorum telefonun karşısında.

Çoğu zaman gelmek istedim, bir fincan kahve içimi, biraz fal, biraz sohbet… iki kelime edebilmek için işte...
Ama sen bunu da bilme…

Hadi koy bir melodi, şarkımızı veya bir tını işte... mırıldanalım ama arabesk olmasın…



Fotograf: Arşivimden


 
Toplam blog
: 110
: 811
Kayıt tarihi
: 12.03.07
 
 

Hayatta iki şey vardır; masallar ve sonuçlar. (Erol Aslan)      ..