Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '20

 
Kategori
Güncel
 

Maske Varsa Mesafe Neden?

Kafama takılıyor gerçekten.

Bende maske var, karşımdakinde de; ben onu koruyorum o beni koruyor.

Bir de maske ne için?

Mesafe maskesi olmayanlar için gibi görünüyor hani hastalık bulaştıracak olsa bile aradaki mesafe nedeniyle bu mümkün olmasın.

Ama dikkat edilirse uzmanlar yüzde yüzlerden, garantilerden bahsediyorlar.

İki şekilde anlıyorum ben bunu;

Maskenin yüzde yüz koruyuculuğu yok.

İnsanlarımızın hatalarını kapatmak için maskeden hariç mesafe de olsun, ve hatta hijyen.

Yani biz hepsine olsun diyoruz. Hatta elimizden gelse bu “olsunları” daha da artıracağız.

Ve hani maskeyle olmuyorsa hiç değilse mesafeyle korunsun diye.

Koronada tedbirler birbirinin alternatifi değil, hepsi birden uygulanacak.

Bir de maskeyle %90 korunuyormuşuz. Mesafe de olursa %100.

Ama koşullar uygunsa insanlardan uzak durarak sadece mesafeyle de %100 korunuruz.

Özellikle insanların pek bir araya gelmediği yerlerde bizzat kendiniz de bir araya gelmemeye çalışarak hastalığın bulaşma ihtimalini ortadan kaldırırsınız.

Bu İstanbul gibi kalabalık bir şehirde pek mümkün olmuyor ama ben maskeden çok mesafeye önem veririm; hatta maskeye rağmen arada mesafe yoksa paniklerim.

Mesafe çok ciddi bir güvence.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..