Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '20

 
Kategori
Güncel
 

Maskeyle Birbirimizi Koruyoruz

Maske takma konusunda söylenenlere göre maskenin koruyuculuğu yok.

Allah Allah! O zaman niye takıyoruz, niye takın diyorlar?

Bilim insanlarının söylediklerinden çok önemli bir detay çıkarıyorum.

“Maskenin maske takanı virüse karşı koruduğuna dair bir veri bulunmuyor ama maskenin başkalarına hastalık bulaştırmama konusunda koruyuculuğu var”

E beni korumadıktan sonra başkalarını korumuş ne yapayım.

Öyle değil işte…

Ben maske takıyorum kendimi değil ama başkalarını koruyorum ve başkaları da maske takıp beni bizi koruyor. Böylece maske iki yönlü koruma sağlıyor amaç gerçekleşiyor.

Maske takma konusundaki ısrar bundan.

Ama maalesef bu böyle bilinmiyor. Bunun insanlara anlatılması lazım. Bilim adamlarını takip eden çoğu kişi maskeye güvenmiyor. Ben mesela anlattığım detayı anlayıncaya kadar tereddütteydim.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..