Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '12

 
Kategori
Öykü
 

Masturasyon, ölüm, aşk ve beyaz fotoğraflar - 6

Masturasyon, ölüm, aşk ve beyaz fotoğraflar - 6
 

Kayıt 10

Karşımda bir fotoğraf duruyordu. Yapayalnız olduğu gözlerinden anlaşılan, ama sırf bu yalnızlığa inat gülümseyen bir çocuğa aitti fotoğraf. Kıvırcık saçlı, kısa boylu, balık etli... Evi satın aldığım çocuğun ta kendisiydi bu. Yüzündeki gülümseme, beni yıllarca öncesine götürüp bırakıyordu sanki.

Haftalarca evde gizli bir bölme, bir günlük, ya da bir kenarda unutulmuş bir başka fotoğraf aradım, ama bulamadım. Elimde olan tek bir fotoğrafın binlerce kopyasını çıkardım. Sanki her kopyada biraz daha değişen yüz, bana bir şeyler anlatmaya çalışıyordu.

Çok sonraları, çocuğun odasında, eski bir kitabın arasında bir gazete haberi buldum. İntihar etmeye çalışan babasına aitti haber. Hastanede çekilmiş bir fotoğraf, adamın burnunda hortumlar, yanında mutsuz oğlu... Elimin hemen penisime gittiğini söylememe gerek yok sanırım. Evet, mastürbasyon yaptım orada, o fotoğrafa bakar, kitaba dokunurken...

Ölüm, bende tek bir duygu uyandırıyor, nedense?

 

Kayıt 11

İntihar etmeye karar verdiğinden haberim yoktu. Ölüme dair bir düşüncesini duymamıştım hiç, aksine yaşamaya dair düşleri vardı.

O gün, o berbat gün hiç görmedim onu. Merak ediyordum, korkuyordum da... Erkan’ın sonunda onunla evlenmeyi kabul ettiğini, birlikte uzak bir adaya kaçtıklarını düşünüyordum. Ama mahallenin bakkalı, Erkan’ın denize açıldığını söyleyince rahatladım kendi adıma, ama Filiz için daha da endişelenmeye başladım.

Güneş batmak üzereyken aklıma geldi o eski eve gitmek. Erkan’ın arkasından ağlıyor olmalıydı o evde. Öyle sanıyordum. Erkan’ın ardından ölüyor olduğu aklıma gelmezdi hiç.

Beyaz bir gelinlik vardı üzerinde. Saçlarını toplamış, makyaj yapmıştı. Orada, ipin ucunda sallanırken çok güzel görünüyordu. Ne Erkan onun olmuştu, ne de o benim... Rüzgar evin kepenklerini çarpıyordu, çatlak duvarlardan ışık sızıyordu Filiz’e. Mutluluğu da böyleydi onun; hep çatlak yerlerden sızan ışıkla mutlu olmaya çalışmıştı. Nem kokusu midemi bulandırıyordu penisimi kaldırırken...

Ağlamadım, hayır. Bu kıza aylardır aşıktım ve aylardır mastürbasyon yaparken onu düşünmeyi başaramamıştım. İlk o gün, üzerinde beyaz gelinliği, ipte sallanırken yaptım bunu. Belki de artık nefret ediyordum ondan. Öldüğü için... Kendisinden başka hiç kimseyi düşünmediği için... Benimle sevişmeden gittiği için...

 

___________________________________DEVAM EDECEK_________________________________

 
Toplam blog
: 54
: 2101
Kayıt tarihi
: 12.03.12
 
 

Başkalarının hayatlarını, kişiliklerini anlatmak kolay da, söz konusu kendim olunca yazacak çok a..