Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '12

 
Kategori
Öykü
 

Mastürbasyon, ölüm, aşk ve beyaz fotoğraflar- final

Mastürbasyon, ölüm, aşk ve beyaz fotoğraflar- final
 

Kayıt 14

İstanbul’a döner dönmez ilk işim fotoğrafları büyüttürmek oldu. Onları evimin duvarlarına astım. Baktıkça mastürbasyon yapıyordum. Ölüm ve eski ev... Bende şehvet uyandıran sadece bunlardı. Sıradan bir hayat sürmek dedikleri buydu herhalde.

Kayıt 15

“Ünlü psikolog Cem Duyar’ın bürosu soyuldu.” yazmışlar sadece. Oysa olay bu kadar basit değil. büromu soyan kişi, orada benim de bildiğim bir şeyler arıyordu, ama şikayet etmek bile istemedim. Hırsızın istediği dosyayı çoktan gözden çıkarmıştım ben. Ama bürodaki ses kayıt bandımı tesadüfen götürdüğünü sanmıyorum.

Hayatın sıradan seyrinde devam ettiğini söylemiştim. Bu süre boyunca yaşadığım en ilginç olay büromun soyulmasıydı.

 Kayıt 16

Yalan söylediğimi anlamanıza sevindim. Bürom soyulduktan sonra işi bıraktım, evimi sattım, şu anda çok mutluyum.

Bir gazetede muhabirlik yapıyorum. Ölüm yerine en önce gidip, mastürbasyon yaptıktan sonra ölümü fotoğraflıyorum.

Elimde hep aynı gelinlik beyazı...

Ellerimi yıkıyorum.

 
Toplam blog
: 54
: 2101
Kayıt tarihi
: 12.03.12
 
 

Başkalarının hayatlarını, kişiliklerini anlatmak kolay da, söz konusu kendim olunca yazacak çok a..