Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Masum Cümleler İklimi

Masum Cümleler İklimi
 

Deniz masumiyeti benim aradığım:)


Masum cümleler ikliminde

Büyüdüm ben

Böyle bir iklimde sevdim 

Böyle bir iklimde söyledim 

Aşk şiirlerimi sana sevdiğim

 

Hep tatlı dilledir seslenişler

Hep güler yüzledir bakışlar 

Olursa masum cümlelerle olur

Sitemler de o iklimde sevdiğim

 

Dillerden düşmeyen bir türküdür

Masum cümleler ikliminde

“Yağar yağmur akar seller

Masum yaşanınca aşk coşar gönüller” türküsü

 

Haydi naz etme gel artık sen de

Masum cümleler iklimine

Geçelim ayıplamayı geçelim suçlamayı

Yaşayalım mutluluğu sevdiğim ölesiye 

 

Güzel düşünelim

Güzel söyleyelim

Güzel davranalım

Güzelce yaşayalım birlikte sevdiğim

 

Masum cümleler ikliminde

Büyüdüm ben

Böyle bir iklimde sevdim 

Böyle bir iklimde söyledim

Aşk şiirlerimi sana sevdiğim

 

 (Halil Güven-Şiirlerim-Söke)

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..