Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '08

 
Kategori
Matematik
 

Matematiğin önemi

Matematiğin önemi
 

Matematik hayatımızın olmassa olmazıdır. Örneğin, pazarda alışverişte, markette ve bankaya para yatırırken lazım olur ve daha bir çok şey... Belki ben en çok türkçe dersini sevsemde matematikte güzel. Mesela benim en sevdiğim 2.derstir matematik. Matematik aslında zor gözüksede çok kolaydır. Tekrar ede ede zorlar yenilir. Ben de baştan pek sıcak bakmazdım. Ama artık çok seviyorum. Belki sizde üstünde çaba gösterirseniz sizde seversiniz. Baştan sizde alışamasınızda en sonunda alışırsınız. Çünkü hiçbirşey çaba göstermeden yapılamaz. Mesela fende biraz zordur ama yine o da kolaydır. Unutmayın, çaba göstermesseniz yaptığın herşey boşa gider...

 
Toplam blog
: 10
: 2006
Kayıt tarihi
: 24.08.08
 
 

1998 yılında Tekirdağ' da dünyaya geldim. Tekirdağ' ı çok seviyorum. Adımı "Bichon frise" olarak seç..