Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '11

 
Kategori
Deneme
 

Matematik bilmeli şiir yazmalı

Matematik bilmeli şiir yazmalı
 

Kaftan


“İnsan matematik bilmeli şiir yazmalı:

Şiire matematik katmalı; matematiği sanata, sanatı sonsuza ulaştırmalı.”

Evet, böyle diyor Trevannia, “Şibumi” adlı esrinde.

Ben buna katılıyorum ve şöyle sesleniyorum:

YAĞMUR ZAMANI

Dışarıda yağmur yağıyor

Ben seninleyim yeşil gözlüm

Soframda yeşil zeytin

Yanımda sen varsın

.

Yağmur zamanı

Hüzün zamanı bana

Yağmur yağar

Ben dalarım hüzne

.

Severim yağmuru

Yağmurda gezmeyi

Gençliğimiz gelir aklıma

Sırıl sıklam ıslanışlarımız gelir

.

Geçip gidiyor zaman

Gönlüm

Benden sonrası sen diyor

Seni daha metin buluyor

.

Öylesin yeşil gözlüm

Sen zamanı seversin

Eylül dersin Ela dersin Deniz dersin

Nehir dersin Ali dersin

Dersin işte canım

Unutursun yokluğumu

.

Dışarıda yağmur yağıyor

Ben seninleyim yeşil gözlüm

Soframda yeşil zeytin

Yanımda sen varsın

.

Sen varsın be canım

Daha ne isterin ben

(Halil Güven-Şiirlerim-Söke)

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..