Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '16

 
Kategori
Bilim
 

Matematiksel Kodlama

Matematiksel Kodlama
 

Gün geçmiyor ki yepyeni ardı arkası kesilmeyen bilgiler realitemize giriyor. Bilincin derinliği arttıkça bilgilerin genişliğide artıyor. Sanki sonsuzlğun kendi varlığını hissettirmek istercesine sonsuz bir bilgi akışı oluşuyor. Yaptğım çalışmalar bana her an yeni bir kapı açıyor ve ben içeri girdiğimde imkansızlığın anlamsız bir kavram olduğunu anlıyorum. Bazen kendi kendime soruyorum nasıl bir bulmaca içine girdim ki tamamlamanın imkansız olduğunu, asıl amacın bu süreçte sürekli heyecan ve eski kalıp bilgilerin yıkıldıkça sonucun vermiş olduğu his yüklemelerinin özüme diğer bir deyişle ruhuma kazandırdığı artıların olduğunun farkına varıyorum. Artık sonuçların sonsuz bir zamanın katmanlarında her an oluşup yeni bir sonuca yönelmenin heyecanı içine girdim. Sonsuz bir bulmacanın içinde kendi bulmacalarımı yapıp yapıp bozuyorum. Şimdi gelelim yeni bulmacanın çözümüne! Dünyaca tanınmış Türk doktorlarından Amerika'nın doktoru ünvanını almış olan Dr. Mehmet Öz Oprah Show'da aynen şu ifadeleri kullanmış. "Artık kabul etmek lazım ki ilaç sektöründe ENERJİ TIB'BI geleceğin öncülerinden olacaktır." Evet artık göremediğim şeye inanmam devri KAPANMIŞTIR. Bizler bedeni taşıyan RUHSAL VARLIKLARIZ.

 

Ruhumuzu taşıyan fiziksel varlıklar değiliz. Ruhun tek iletişim mekanizması olan duygularımızı doğru kullanmanın yeri ve zamanı geldi. Uzun süredir kullanmakta olduğum enerji çalışmalarının eski sonuçlarının aynı olmadığını görmeye başladım. Çünkü her yeni enerji titreşiminde sonuçların yeni sebepler oluşturduğunu görmeye başladım. Sürekli gelişme ve farkındalığın hızı artmak zorunda. Bunu yapamazsam geride kaldığımı görüyorum. Şimdi bilincimin derinliklerinden gelen yeni enerji çalışmalarına başlıyorum. Bu enerji çalışması ki ben yeni duymaya başladım, Amerika Birleşik Devletlerinde bazı tıb dokorları tarafından kullanılıyormuş. Peki nasıl oluyor da dünyanın öbür ucunda bulunan bu insanlarla benim hiç bir iletişimim olmadığı halde aynı enerji çalışmasına giriyorum? Nasıl bir kaynaktan bu bilgiler aktarılıyor? Artık işin bu kısmı bizi ilgilendirmiyor! Eğer bu yeni bilgi bilincimize aktarılmışsa kullanmamız gerektiği için olduğunu biliyorum. Orada kelimelerle iyileşme, başarı ve benzeri tüm olmak istediğimiz haller kodlanıyorsa ben de bu sistemi rakamlarla yapmaya başlamıştım. Aynı metot, farklı çalışma fakat sonuç aynı! Bedenimiz 50 trilyon civarı hücrelerden ve bu hücrelerde zamanın başından beri kodlanmış bilgilerden ibaret. Bildiğimiz tıb dünyasında hasta hücrelerin iyileşmesi için dışarıdan yapılan müdahale gibi ruha yapılan his kodlamasıyla bu hasta hücrelerin bilgileri değiştiriliyor. Aldıkları yeni bilgileri tüm diğer hücreler ve Hücre içinde ki nucleuslar bu bilgileri DNA' larımıza taşıyor. Ve sonuç YENİ REALİTEMİZ OLUŞUYOR!!!

 

http://yesilpinar333.blogspot.com

 

 

 
Toplam blog
: 194
: 1340
Kayıt tarihi
: 15.05.16
 
 

Yazar/Theta Master Eğitmen Sahip olduğu sertifikalar: _Theta Master/EFT Master/Healig Codes Maste..