Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '15

 
Kategori
Şiir
 

Matmazel Mirabelle

Matmazel Mirabelle
 

Sizinle Defans'ta karşılaştık 
Sizi tanımadan evvel güneş 
Başımın üzerinde 23 kez dönmüştü bile 
Naziler terk edeli bu diyarı geçti 70 küsür sene 
 
Mirabelle dediniz kırmızı dudaklarınızla
Gözlerimi kısıp baktım gözlerinize
Bir de soruya cevap verdim soruyla 
Kaç ihtilal uğramıştı kalbinize 
 
Matmazel Mirabelle
Ben sizden önce atlarım bu Sen nehirine 
Bilirsiniz ne kadar soğuk olur ayaz vakitlerinde 
Kırık bir cam parçasını avuçlarımda tutar gibi tutuyorum ellerinizi 
Ben de ne arar ihtilal devrim veya özgürlük 
Ben de mahkumiyet var kalbinizde 
 
Paris - Fransa 
Emre Erden/Mavi 
 
Toplam blog
: 203
: 322
Kayıt tarihi
: 16.11.13
 
 

1991 İskenderun doğumlu. EMU Mütercim Tercümanlık, Amasya Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği mezun..