Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '14

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Matriyarkal oportunizm

Matriyarkal oportunizm
 

google


55. yaşımda çokeşli-hiçeşli nötroseksüel-aseksüel biri olarak, matriyarki ile tüm irdelemelerim, hemencecik homongolosluk olarak addediliveriyor. Bunu pas geçiyorum.

https://eksisozluk.com/homongolos--359381

Kadınların barışçı ve hümanist türden insanlar olduğu konusuna hiç ikna olamadım. Erkeklerin yediği her türden ahlaksız herzeyi, erkeklerin zoru falan olmadan, epeyi kadının yediğini onyıllardır izliyorum: Oportünizm de onlardan biri.

http://tr.wikipedia.org/wiki/Oport%C3%BCnizm

Fırsatçılık yani.

Vakı aynı, rivayet muhtelif yani.

Benim gözümde; Hitler’in şeysi Eva Braun, ‘tanztheater’in şeysi Pina Bausch birer oportünist idi. Almanya’da devrim çabasında öldürülen Rosa Luxemburg ve bir toplama kampında ölen Kafka’nın Milena’sı ise birer anti-oportünist.

Hitler’in diğer bir platonik şeysi, Leni Riefenstahl’ı da oportunist sayıan çoktur: Onun için, 1936 Berlin Olimpiyatı’nı yüceleyen bir film yapmıştır. Kendisini ara-değer sayarım.

Türkiye’de ise, her ikisi de kanserden erken ölen, Tezer Özlü ve Sevgi Soysal, benim için birer anti-oportunisttir. Oportunistler de var tabii ama adlarını anıp da, onlara bana dava açma yolunu açmayayım.

 
Toplam blog
: 2216
: 514
Kayıt tarihi
: 16.08.06
 
 

Serbest yazarım. 1960 doğumluyum. BÜ İşletme mezunuyum. ..