Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

20 Eylül '08

 
Kategori
Blog
 

Matruşka'dan bloglar

Matruşka'dan bloglar
 

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/02/Matrioszki_1.jpg


Söze nasıl başlarım, şimdi; onu da bilemiyorum! Elbet birşeyler deneyeceğim..
Güzel bir Cumartesi günü dileyerek başlasam, san ki daha güncel, daha sıcak olucak gibime geliyor. İyi. Gelsin bakalım.

-Nasılsınız efendim?
-İyiyiz blogcuyuz.

Sevgili dostlar,

Hepimiz Matruşka'nın ne olduğu biliyoruz.. Sadece hatırlamamız için!

Matruşka nedir? http://tr.wikipedia.org/wiki/Matru%C5%9Fka

Benim size anlatmak istediğim! Hani bizler blog katagorisinde yazılmış bloglar okuyoruz ya. Bir de bilip bilmeden yahu bende şu fikrimi söyliyeyim de en azından birazcık da olsa bende bi anlıyım ne nedir gibisinden yorum yapıyoruz YA..

Bu arada sağolsun dostlarımızda bizlere büyük bir sabır göstererek cevap verme nezaketinde bulunuyorlar..

Hımm diyorum! Bak ne güzel. Az buçukta olsa, sanal da olsa, birşeyleri tartışmaya çalışıyoruz şunun şurasında şükür diyor ve sevinçleniyorum kendimce..

Ahh.
Amanin
O da ne?
Bir de ne görelim, ne okuyalım Kİ blog blog içinde, blog bizim içimizde, hiç bilmediğimiz, hiç haberimizin dahi olmadığı, meydan muhaberelerinin içine girivermişiz.. Yaptığımız yorumlarla da Donkişot gibi kalıvermişiz ortada..

Sevgili Hanımefendiler,
Sevgili Beyefendiler,

Gerçekten de ''Blog Katagorisinde'' yazılan bloglar, oldular birer Matruşka!

Meğer ben ve kendilerini benim gibi hissedenler de varsa eğer, bu bloglara bizler yorum yaparken bilmeden, körü körüne ''Rus Ruleti'' oynuyormuşuz! :(

Şimdi; niçin mi sesleniyorum?
Bizler nedense hiç istemeden ve bilmeden severek sayarak okuduğumuz blog yazarlarının arasında kalıyoruz. Düşündüm de efendim, bizler bunu hiç hak etmiyoruz! :(

Şimdiye kadar, ''Blog Katagorisinde'' ne kadar yorum yapmışsam, kalbi özürlerimle birlikte geri çekiyorum!

Ve bu vesileyle de yapmış olduğum bu yorumlar da bilerek veya bilmeyerek kimlerin kalbini kırmışsam hepinizden özür diliyorum!

İnsan olmanın erdeminde buluşmak üzere efendim.


Hepinize sevgim saygımla.


Sabiha Rana
 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..