Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

Mavi- beyaz

Mavi- beyaz
 

Maviydin, özgürdün.

Rengarenk uçurtmaları alırdın koynuna.

İplerini koparıp , kaçardın sonra.

Kuşlar süzülürdü önünde

Kanat çırpmadan endamlı

Rüzgarı toplar, dağıtırdın

Yağmuru çağırırdın sonra

Ve yağardın denize mavi

Pul pul balık Işıl ışıl yosun…

Kumlar kayardı saçlarından

Dalgalarınla çarpardın kayalara

Gemiler batırır,

Gemiler ulaştırırdın limana.

Maviydin özgürdün…
….

Beyazdım, aşıktım.

İnce bir çizgiydim üstünde,

Yumak yumak bulut.

Işıktım içinden geçen.

Papatyanın taç yaprağı.

Tek tek koparılan.

Kar tanesiydim.

En yüksek dağın doruğunda.

Sana yakın olmak için,

Hiç erimeyen.

Ama sen mavisin.

Özgürsün.

Bense beyazım.

Sana tutsak.

Leylim.

13.04.2010

 
Toplam blog
: 105
: 670
Kayıt tarihi
: 18.10.07
 
 

Karlı bir kış günü, yaşam denilen bu yola düşmüşüm. Yürümüş yürümüş de bir arpa boyu yol alamamış..