Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '12

 
Kategori
Uzay
 

Mavi ay kırmızı ay

Mavi ay kırmızı ay
 

Öğle vaktine yakın bir zamanda, çalıştığım mekanın televizyonundan seyretmiştim 11 eylül saldırılarını. Herkes gibi şaşkınlık içinde binaların yıkılmasını seyretmiştim. Kuşkucu yapımdan dolayı hemen inanmadığım gibi hemende fikir sahibi olmam. Saldırılardan sonra dünya medyasını takip ederken bilhassa emperyalist ülkelerin basınını takip etmeye dikkat ediyordum. Saldırıların tazeleğinde, Arap ülkerinde bir avuç insanın sevinç gösterilerini kalabalık gruplar gibi devamlı yayınlaması bende bir kuşku uyandırdı. Objektif basından öte manipüleci bir basını gördüm. Okuduk, dinledik, seyrettik ve düşündük.

Ben yutmadım ki mavi hapı anlatılan herşeye inanayım. 11 eylül saldırılarında resmi açıklamalardan tatmin olmadığım gibi tam bir fikir sahibi de değildim.  9/11 olayları hakkında fazla zamanınızı almadan şu fikrimi bildireyim:

2001 yılında ki medya, milyonlarca insanı televizonlar sayesinde kandırabiliyorsa, 1969 yılında daha yeni ve siyah-beyaz televizyonlara ağzı açık bakanları kandırmak zor olmaz diyorum.

Ay'a ayak basma olayını düşünmeye başladım. Araştırma yaptım ve kafamda oluşan fikir: Ay'a ayak basılmadı ama yörüngesine gittiler oldu. Nedenleri sıralayayım :

1-Tamam, Ruslar ilk Ay'a ayak basan olmasada uzaya ve Ay yörüngesini giden ilk onlardı. İkincide olsalar da neden Ay'a ayak basmadılar? Neden sadece uzay istasyonu kurmakla yetindiler?

2- Japonlar, Çinliler ve Hindistanlılar neden Ay yörüngesine gidebiliyorlar ama iniş yapamıyorlar?! Üstelik bilgisayar ve teknik bilgiler 40 yıl öncesinden kat kat fazla olmasına rağmen!  Ay'a giden araçtaki bilgisayar 16 kb ram ve 32kb rom dan ibaret. Bu günkü telefonlar bile 1000 kat daha güçlü

3- Nasa Ay'a üst kurmaktan neden vazgeçti? Ay'a gidebilen Nasa, neden Rusların uzay istasyonuna ortak oldu ?

4- Resimlerde neden hiç yıldız gözükmüyor?!! Madem ışık yogunluğunda yıldızlar görünmüyor neden dünya gözüküyor bazı resimlerde?!

5- Resimlerde ki Ay'a iniş yapmış araç neden çok basit ve amatörce gözüküyor?

6- Her türlü teknoloji 1000 kat artarken neden Ay projeleri gelişmiyor?

7- Resimlerde ki tek ışık kaynağı güneşken neden bazı resimlerde farklı gölge yönleri var ?

8- Neden Nasa orijınal çekimleri ve fotoları incelemek için kamuya açmadı? Nasıl olurda Nasa tüm orijinal Ay kayıtlarını 2002 yılında kaybedebiliyor?

9- Nasa nın Hubble teleskopu neden Ay üzerinde bırakılmış bayrak ve araçların resmini çekmiyor ?

10- Ay yerçekimi dünyanın 1/6 ve 60 kg lık bir insanın ayda ki ağırlığı 10 kg olurken neden astronotların adımları dünya daki gibi kısa?

Daha çok sorulması gereken konular var. Örneğin aşağıdaki linkteki video kimler tarafından çekildi ve orijinal Amstrong sahnesine ne kadar da benziyor.

http://www.youtube.com/watch?v=mouUUWpEec0

Türkçe okuyabileceğiniz diğer site :

http://www.turkhukuksitesi.com/showthread.php?t=7891

Aşağıda ki İngilizce olan sitede resimler ve diğer teknik bilgiler sorgulanıyor. Sayfanın sonunda diğer linkleri de bulabilirsiniz.

http://ocii.com/~dpwozney/apollo3.htm

Youtube sitesinde iki belgesel seyredebilirsiniz. Linkler :

http://www.youtube.com/watch?v=zJH3R5JW0eY

http://www.youtube.com/watch?v=WNWW8swrvWs

SEYRETMENİZ VE OKUMANIZ gereken iki site :

http://www.apfn.org/apfn/moon.htm

http://www.firetown.com/blog/2011/03/21/my-husband-directed-the-fake-moon-landing-says-stanley-kubricks-widow/

 

 
Toplam blog
: 82
: 437
Kayıt tarihi
: 11.08.09
 
 

İlgi alanlarım muzik. İlk kez Milliyet Blog'da yazı yazmayı deniyorum, daha doğrusu düşüncelerimi..