Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Mavi aynalar

Mavi aynalar
 

Mavi aynaların

Dolambaçlı sokaklarında

Seviştik seninle.

Sokaklar yalınayaktı ve kimsesiz

Ellerim koynundan çıktı

Kızıl, kızıl ve eflatun

Parmaklarım orkideler gibiydi

Gökyüzünden birer de yıldız konmuştu uçlarına.

Sarı, kırmızı, mavi ve karışımları

Gölde, dağların üstünde; her yerde

Ufukta, seherde ve yatağımda...

Dudakların mavi ve seksiydi

Aynalara baktım seni gördüm

Ben yoktum, aynalar kimsesizdi.

Mavi dolambaçlı dolaplarda yalınayaktın

Doludizgindim ben sokaklarda

Her köşe başında bir ayna, bir ayna

Sokaklar yalınayaktı, aynalar kimsesiz

Ve sen bensiz!

Erkan Yukarıoğlu

İstanbul, 22.3.2004

Henüz yayınlanamayan

“Dokun Bana O kadar Kolay Ki” adını verdiğim

romanımda tartışılan dizelerden.
 
Toplam blog
: 34
: 326
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

Bir kamu kurumu yönetim kademesinden emekliyim. Yazı dünyam gençliğimden bu yana sürer, bu kapsam..