Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Mavi edebiyatı

Mavi edebiyatı
 

Fethiye'nin aydınlık yüzü, dost Ünal Şöhret Dirlik'e...

Rüzgâr kanatlarını indirmiş!.. Süt dökülmüş mavinin üstüne!.. S/is

Sabahın demi... İç çekiyor kuğular.. kumrular... Demir alma vakti..!

İri siyah gözlük takmış saçlarına... Safran sarısı gülistan...

Şıkıdım şıkıdım vücut dilini konuşturuyor karşımda!.. Görsen

Çemberi İngiliz oyalı!.. Sivri burnu, denizyuvarı gözleri

Yaşam çavlanı... Kültüründen asal akan ırmak!..

'Düşü düşlerime sığmaz, ' düşüngüsü geçti içimden...

Şair Almanca, o İngilizce sözcük şakıdı! Bıçkındı dil..!

Sevinci yolundu düş çiçeği yüzün!.. İmgelemin aynasıymış söz..!

Bahar gülüşlü eliz eliz esti..! Damladı sıcağı sıcağıma...

'Allah'ım neden bunlar bu denli güzel..' diye mırıldanırken

İç çekti paslı gözlerini silen.. gözün gördüğünü seven eller...

Cennet Koyu** yat yat, Yassıcalar tekne tekne.., imge bahçesi

Göğüsler sandal sandal!.. Albenili bir amazon... Öpse...)))

Çılgın sahibesine seslendim Keloopatra Hamamı'nda!.. Lacivert

Halının içinden çırıl çıldır gelir diye..! Düş adaları...

Hangi toprağa sercan sercan damlasa, cennet göze döner bakış!..

İki derin denizyuvarı ölümsüzlük kapısı!.. 'Neden atlamadın ki?..'

Yakışıklı erkekti dalgalar..! Lacivertin alkımından gelen

Hanedan'dan zıpkın gibi atladı!.. Damla damla serpmedi mavileri..!

Çağıran çavlana atladım... Dört elle sardı.. sarıldı... Suteni öptü...

Öptüm... Denizyuvarın yüreği dalga dalga!.. Kucakladı(m) kulaç kulaç...

'Gör gözüm gör.. cennetin peri peykerini gör..' dedim kendi kendime...

Göz göze.. diz dize masayı paylaştı(k)... İşaret diliydi eller!..

Mavi edebiyatı yapamadı!.. 'Konuşma lan lacivert, ' diyen Adanalı

Dalgasını geçti!.. Komik haline dalga dalga güldü deniz!..

Ilındı.. ısındı tendenizi... Yürekevi öremedi ipek kozasını... Laldı

Dilşen dil!.. Nakışlaya nakışlaya.., ezberleye ezberleye ayrıldı(k)..!

Süzüm süzüm s/üzüldü(k)... Sular kırılınca.., ağlarmış köpük köpük...

Kaç akşam oldu..? Bütün barlarını aradım Ölüdeniz'in...

Elizabet...)))

*- Öyküye işlevsellik katmak için 'Ben' özne seçildi.

*- Uzan'ların eski adası.

Ali Akdemir

10. 08. 10

Fethiye

 
Toplam blog
: 172
: 425
Kayıt tarihi
: 15.07.09
 
 

Ali Akdemir, Adana tarihinin en büyük sel felaketini yaşadığı 21. 02. 1948 tarihinde doğdu. Edebi..