Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '06

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Mavi saçlı kadın ve çocuğu

Mavi saçlı kadın ve çocuğu
 

Tüm insanları yaş ayırt etmeden çok seviyorum ama çocukları, bebekleri daha fazla. O kadar küçükler ki, o kadar tatlı, sevgi dolu, ne yapsanız hep yanınızda, size muhtaç... Neden eziyet ediyorsunuz onlara, neden birşey anlatmaya çalıştıklarında sabırla dinlemiyorsunuz, şiddetle cevap veriyorsunuz anlamıyorum.

Bu yazıya neden böyle başladım? Sebebi; hafta sonu yaptığım seyahatte feribotun üst kısmından ayrıldığım adaya bakarken alt kısımda bir aile dikkatimi çekti, kadın mavi saçlı, gördüğüm kadarı ile göbeğinde ve kaşında piercing olan, bir elinde bira kutusu, bir elinde sigarası olan bir anne idi. (not: piercing ve mavi saça itirazım yok, yanlış anlaşılmasın, çocuğuna olan davranışına kıl olduğum için bana herşeyi gıcık geldi )

Çocuğu belli ki kendisi sinirlendirmiş, haşarılık yapmış, çocuk bu yapar ama kadın elindeki bira şişesiyle çocuğun kafasına vurdu ve ona herkesin içinde bağırdı. Hem gündüz vakti içmeye başlamış, hem de nasıl davranıyor, sonradan fark ettim ki bizim arabanın yanındaymış arabaları ve tahmin edelim arabayı kim kullanıyor?

Bugün de öğle yemeği arası biraz atıştırmak için alışveriş merkezine gittim. Hep beni mi buluyordur bilmem, yine bir anne çocuğuna öyle bir bağırdı ki benim ödüm koptu! Kendisine çok kötü baktım herhalde ki, ses tonunu ayarlayıp çocuğa ile konuşmaya devam etti. Olumlu bir katkım olduysa ne mutlu bana.

Sabırlı olmayan insanlar çocuk yapmasın diyorum. Çocuğuna bir birey gibi davranmayan insanlar çocuk yapmasın diyorum... Kısaca eğer gerçekten istiyorsanız, ona saygı duyup, yoğun sevgi besleyebileceksiniz, geleceğini sağlayabileceksiniz çocuk yapın; ama öncesinde çok iyi düşünün.

 
Toplam blog
: 3
: 1554
Kayıt tarihi
: 18.08.06
 
 

Mutlu azınlıktanım herhalde:)Herşeyden mutlu olabilirim, yeter ki isteyim :) Hayat çok kısa, üzü..