Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '10

 
Kategori
Şiir
 

Mavi sandım gülleri

Mavi sandım gülleri
 

Mavi sandım gülleri.


Çeyrek asırlık bir emekti

boşa gitti anne

başladığım yere

alıp koydular beni.

Mavi sandım gülleri

göçen dünyayı fani

değilmiş, günler beyhude anne

onurlu gerçeklerden

etkilenmez imiş kimiler.

Bilerek yıkıldım ben onlara

isteyerek teslim oldum anne

üzülme

güneşime cila vurdum ben.

Onlar yenilmez sandı beni

onlar kendilerini yıkılmaz saydı.

Oysa ki

Çin Seddi bile geçildi

Oysa ki

çeyrek asırlık bir emekti

boşa gitti anne.

Olanlar geçmişte kaldı artık

gülümse şimdi anne

ve bak gözlerimin içine

ki orada

yemyeşil bir vadi büyümekte…

Ferudun Ergan

04.06.2010

03:50

 
Toplam blog
: 18
: 323
Kayıt tarihi
: 24.04.10
 
 

Gerçek adım Ferudun Ergan'dır, Osmaniye ilinde yaşarım, bekarım, hizmet işleri yapan aile şirketimiz..