Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Mavi sevdalar

Mavi sevdalar
 

mavi


Dağ başında bir avcı kulübesi
Yerle diz boyu kar
Ocakta ateş
Dışarda rüzgar
Hadi gel
Önce sevişmeliyiz uzun uzun
Yerdeki ayı postunun üzerine uzanmalıyız
Bütün vücudunu santimetrekarelere ayırıp
Birer birer öpmeliyim
Ve sonra sımsıkı sarılmalıyım sana
Böylece ölmeliyiz
Aradan yıllar geçip
Bizi buldukları zaman
Etlerimiz çürümüş olsa da
Kemiklerimiz ayrılmamalı birbirinden
Hadi gel
Nefes almak hüner değil
Seninle ölmek istiyorum.

………………Ümit Yaşar OĞUZCAN...............

İnce bir yağmur sızar göğün maviliğinde
Kimseler duymasa da bilmese de
Bir benim ıslanan o mavinin altın da
Bir benim korkmayan ıslak mavilerden

...

Üşüyorum ha mavileri çalınmış ıslaklıkta
Yalnız geçiyorum aşka kurulmuş barikatlardan
Bilirim geri gelmez mavileri terk edenler
Bilirim mavi sevdalar koşar kızıl şafaklara

...

Ey hayat, aşk çağı devrilirken vefasızlık çağına
Not düş tarihin tozlu sayfalarına, not düş tarihtir
Bir çağın enkazında can veren mavi sevdalar gömülür sevda mezarlığına
Benim sevda mezarlığının uykusuz-deli bekçisi
Benim aşk çağ devrilirken aşk diye bağırıp çağıran
Elde aşk bayrağı yollara düşen, barikatlara koşan

...

Ey hayat not düş tarihin tozlu sayfalarına yollardayım işte
Yenilmemiş mavi sevdalar ararım kuytuluklarda
Bilirim gidenler geri gelmez mavilim
Ama sen değiştir sevdanın çıkmaz sokak döngüsünü
Sen gel mavilim
Sen gel

 
Toplam blog
: 137
: 1141
Kayıt tarihi
: 14.12.07
 
 

Aklımda sevdiğim şairlerden mısralarla yürüyorum. Yürümeyi unutmuş ve yeniden öğrenen bir çocuk gibi..