Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '18

 
Kategori
Şiir
 

Mavi Sevgi Olsun Yeşil Can Bana

Mavi Sevgi Olsun Yeşil Can Bana
 

Yorgun Kalemim yazdı düşlerdeki sevdayı.
Sevgiyi yazdım şiirimin her satırında.
Dokundu kalemim, gökyüzünün mavisine.
Umutlar mavi oldu, karanlık yeşil
Bedeni saran karanlık oldu yeşil,
Yüreğin yarısı mavi oldu, yarısı yeşil
Sordum geceye; neden yarısı mavi, yarısı yeşil
Mavi sevgi yeşil sevda dedi…

Uyandım açtım gözlerimi, rüyadır diye.
Kalemi gezdirdim, odamın boşluğuna.
Bir gül çizdim, goncası mavi, yaprakları yeşil.
Bir el uzandı maviye seni yazdı, yeşile sevgiyi
Gözlerine baktım gülün, sanki yarısı mavi, yarısı yeşil.
Bir anlamlı bakış vardı, birde iki sözcük
Mavide seni, yeşilde sevgiyi gördüm…

Bir esinti geldi, sahilde yosun kokulu,
Koklamadan baktım yarısı mavi, yarısı yeşil
Gökkuşağı sandım umudun renklerini.
Meğer değilmiş mavi seni, yeşil sevgiyi
Getirmiş, şiirime seni yazmak için.
Yarısı sen, yarısı ben olayım diye hayatın…

Bir el uzandı, aldı kollarına beni.
Seven yürek, iki renkteydi,
Yarısı mavi, yarısı yeşil,
Mavi seni yazdı, yeşil sevgiyi.
Sardım maviyi yeşille, aldım yüreğime
Yüreğimin yarısı ben oldu, yarısı sen…

Yorgun Kalemim, yazdı ‘’Mavi ve Yeşil’’,
Kumsaldaki hırçın dalgalar coşarken,
Değiştirmesin maviyi, silmesin yeşili.
Mavi öz olsun, yeşil can bana.
Yüreğimdeki duygular candan sevgi,
Dünyada iki renk, mavi; öz, yeşil; can olsun
Öylece kalsın istedim, kader çizgisinde...

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..