Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

mavi yelken (ESEN ÖZDUR)

http://blog.milliyet.com.tr/esenozdur

13 Haziran '10

 
Kategori
Blog
 

Mavi yelken gidiyor... Yerine

Mavi yelken gidiyor... Yerine
 

Mavi yelken diye başladım blog yazmaya yıllar önce, sebebini bende bilmiyorum.

Özgürce yazabilmekti belkide, sanki isimle yazınca özgürlüğümü elimden alacaklar :) ne alaka işte.

Kayıt olurken aklıma gelen ilk rumuz... neyseki hemen kabul ettiler fazla uğraşmadım rumuz aramak için.

Derken yıllar geçti ve aynı rumuzda kaldım, ismimi kullanmayı çok düşündüm ama gizli olmak daha güzeldi herhalde. Gizemli ve sır dolu.

Uzun bir süre sonra profilime resim yükleme kararı aldım ve ardından isim değişikliği.

Mavi yelken mavi oldu artık, denizlere açıldı birdaha dönmemek üzere...

Huzuru bulmaya gitti kendi halinde, yalnızlığın huzuruna doğru bir yol aldı

Mavi yelkeniyle...

Kısa bir süre daha buralarda, birkaç gün sonra ismini tamamen yeni ismine devredip gidecek ardına bakmadan.

Mavi yelken gidiyor... yerine

ESEN ÖZDUR

sevgiler

 
Toplam blog
: 146
: 1810
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

1983 yılının 15 nisan sabahında açmışım gözlerimi dünyaya, nerde nasıl yaşayacağımı hiç bilmeden.Yıl..