Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '08

 
Kategori
Turizm
 

Mavi Yolculuk için yemek yapar mısınız?

Mavi Yolculuk için yemek yapar mısınız?
 

Günün anlamı: Bugün benim için ''MAVİ YOLCULUK'' günü

Dünyanın en güzel yolculuklarından biridir mavi yolculuk. O mavinin muhteşem dinginliğinde bir yelkenlinin içindeyseniz eğer, yaşamın o en tılsımlı anlarından birini yaşıyorsunuz demektir. Ben ilk mavi yolculuğumu yatın mutfak sorumlusu olarak, yabancı konuklarla birlikte yaptım. On gün boyunca o yatın küçük mutfağında yabancı konuklarımızın tadına doyamadığı yemekleri ve sabah kahvaltılarını hazırladım. Geri kalan zamanda yatın geçici kaptanlığını üstlendim. Ve ay ışığında o Kekova ve Üçağız denilen muhteşem koyların koyu lacivert sularına kendimi bıraktım. Ve o geziden herkes unutulmayacak aşk duyguları ile ayrıldı. Siz yemek yapmasını biliyorsanız, ve böyle bir teklif alırsanız, her şeyi bırakıp benim gibi bu yolculuğa çıkmaya hazırsanız, ilk mavi yolculuk fırsatı sizi bekliyor demektir.

Günün duası: Tanrım, bana o mavi sularında yaşam keyfimi yaşatacak yeni fırsatlar ver.

Günün onaylaması: Ben dünyanın en güzel denizlerine yelken açmış bir özgürlük aşığıyım.

Günün notu: Yaşam bir fırsatlar denizidir. Bazen siz balıklama dalar, en derine iner ve fırsatı çok hızlı yakalarsınız. Bazen o denizin yüzeyine çıkar ve sizin onu almanız için adeta gözünüzün içine bakar.

Günün Sözü: ''Kitaplarım bana yetecek kadar büyük bir krallıktır.'' W.Shakespeare

Evrenin Kütüphanesinden:1947 yılında Enzo Ferrari tarafından yaratılan efsane otomobil markası, Ferrari, 60 yıldır gözde olmanın keyfini çıkarıyor. Milano’nun Malpensa Havaalanı’ndan yola çıktığınızda balzamik sirkesi ile ünlü Modena şehrinin 18 kilometre uzağındaki Maranello’da fabrikası ve müzesi bulunan Ferrari, kurulduğu günden bu yana buradadır.

Günün Yasası: SANATI KORUMA YASASI

Nasıl mesen olunur? Mesen olmanın ilk şartı sanat galerilerini ve müzayedeleri çok iyi izlemektir. Sanatçıları ve sanatın inceliklerini ortaya koyan sanat kitaplarını okumak gerekir. İlk çağdan bugüne kadar süregelen sanat akımlarını izleyin. Koleksiyonculuk stillerinden her hangi birini seçebilirsiniz. Hangi tür resimler üzerinde ilginiz var ve severek izliyorsunuz, bunu öğrenin. Sanat danışmanları ile görüşün.

 
Toplam blog
: 137
: 1054
Kayıt tarihi
: 05.01.07
 
 

1951 İstanbul doğumluyum. Bireysel ve Kurumsal Gelişim Danışmanlığı, Moda Tasarımı ve Marka Danışman..