Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Mavi

Mavi
 

Mavi kimde saklanır bilmiyorum,
Yine de bir mavidir tutturmuşum...
Belki de siyahımı gizleme kaygısı
Biraz da utancımdan olsa gerek...
Saklandığım yerde isyan ediyorum,
Siyahımın önüne
Bir mavi perde çekerek,
Ulaşılmaz bir derinlikte
Kendimi kırbaçlıyorum...
Üstelik
Bedenimde büyüyen her yaraya
Tuzlar serpiyorum...

Mavi nerede saklanır bilmiyorum,
Ben sadece
Mavi sahnesi kuruyorum.
Denizlerden söz ediyorum
Sonra
Gökyüzünü anlatıyorum...
Oysa
Geceleri korkunç olmaz mı deniz,
Ve gökyüzü karanlıktır her gece...

Dilimde maviliğin gülümseyen sözleri
Durmadan, soluksuz devam ederken,
Yastığıma döktüğüm siyah damlalar
Benimle sonsuza kadar...

Hiçkimseyi suçlamıyorum
Aslında yarım yaşanıyor herşey...
Düşler bile bozguna uğruyor
Geride kalan
Bir yürek dolusu enkaz...
Ölümü
Uzun uzun yaşamak,
Sabahlar
Akşamlar
Akşam üzeri yorgunlaşan yalancı mavi...

Deniz dağıtıyorum
Durmayın
Doldurun ceplerinizi...
Aldırmayın
Geceler alışkanlığım...
Birşey sormayın bana
Almayın siyahımı
Almayın
Yalnız kalırım...

Deniz Çelimli

 
Toplam blog
: 42
: 320
Kayıt tarihi
: 04.09.08
 
 

Beni bir dağın başında kimsesiz bıraksalar, ben yine de yazardım sanırım. Doğduğumdan bu yana yaz..