Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '21

 
Kategori
Anılar
 

MAVİ

Siz hiç maviyi hüzünle birleştirdiniz mi ben renklere kokulara anlam katan biriyim kokular özeldir benim için bir anı bir kişiyi temsil edebilir son yıllarda renkler de bu katagoriye girdim sevinçlerimi hüzünlerim bir renkle anlamlandırıyorum.

Bir satttir dönüp dolaşıp aynı şarkıyı dinliyorum Mustafa Ceceli sevmem aslında ama Ekin Uzunlar'la yaptıgı bu düet beni çok etkiledi. Öptüm nefesinden diyor siz yanınızda olmayan birinin nefesini bile özlediniz mi hüzünüm maviye boyandi bir anda kulaklarımda bu şarkı içimde çırpınan bir kuş .

Ne kadar ilginç hiç bir anıyı unutamıyorum silemiyorum aklımdam duydugum koku müzik beni o ana götürüyor şu an sahilde yürüyorum. Sadece bekliyorum gelmesini aslında beklediğim onun bana hissettirdiği yaşama sevinci özledim be lanet olası çok özledim.

 
Toplam blog
: 23
: 143
Kayıt tarihi
: 03.09.10
 
 

 sufi ..