Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '08

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Mavilerden bir gökyüzü

Mavilerden bir gökyüzü
 

Mavilerden bir gökyüzü
Her yanında kanat izi...
Ey sevgili !
Ey yar !

Şunun şurasında kaç gün kaldı ki, benim de uyup zamana, uyup elaleme, tutup bir karanfilin elinden gelip kapını çalacağım güne... Toplasam, çarpsam, çıkarsam, bölsem günleri, topu topu üç gün... Üç koca gün, yıl gibi yaşadığım, yüz yıl gibi yaşamak zorunda kaldığım... Üç koca gün var sana sarılıp, kutlu olsun diyeceğim güne.

Neme lazım ölürüm mölürüm sonra, çekip giderim ansızın bu düş mevsiminden.. bakarsın kapımı çalar ecel... Hadi gel der... Çekip alır bu canı tenden... Çekip giderim mecburen... Mecburen elvedasız... Nasıl el sallayayım ki... Sen yoksun saatler olsa da buluşmamıza. çekip giderim, karanfil bir yüreği sana veremeden...
İşte bu yüzden, elden alemden önce, yani daha gelmeden yıllardır sensiz geçen gün, erken davranıp herkesten... Karşılayayım dedim kendimce... Hoşgeldin ey sevgilerin günü... Hoşgeldin, sefalar getirmesen de deyip, karşılayayım dedim ikimizin yerine...

Daha bugünden, seni seviyorum diyerek, bir kucak seni sevme koyuyorum günün eşiğine... Sen uyandığında o gün... Ve açtığında yürek kapını sana günaydın ey sevgili desin diye benim yerime.... Günaydın; seni çok ama çok seviyorum deyip kucaklasın seni şöyle adam akıllı, sımsıkı ve bin yıllık özlemle... Kucaklayıp sarsın seni benim yerime...

özlemlere uçuyorum
kanatlarımda bir sızı

İşte bu yüzden sevgili, bu yüzden canımın içi... Daha üç gün önceden sen yoksan da yanımda küs geçmişse de gecemiz . ömre yazılımı bilmeden ismin. Avutup kendini bu yürek hep sen olacakmışsın gibi... Günün kutlu olsun diye yazıyor... Ve o gün sana seni milyon kere, milyar kere seviyorum demeye hazırlanıyor...
O gün her nerdeysen ve ne durumdaysan... Başını kaldır gökyüzüne bak.... Bir tutam mavi çek al gökyüzünden... Bir tutam mavi, içinde kuş sürüleri... Bir tutam mavi içinde bir kucak bulut... Hem de en sevdalısından... Olsun.

Bana dokun... Ben mavisindeyim gökyüzünün... Kanat çırpmasındayım... Özlem özlem uçan bir kuşun... İlle de sevdalı buluttayım iki gözü iki çeşme...
Bana dokun... Günün kutlu olsun...

 
Toplam blog
: 5
: 783
Kayıt tarihi
: 13.12.06
 
 

1973 doğumluyum; yaşım hesapladığınız kadar, yaşadıklarım yüzler kadar, yıllardır gökyüzü hep yağ..