Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '08

 
Kategori
Yurtiçi Tatil
 

Mavilerin buluştuğu yer. Mavişehir.

Mavilerin buluştuğu yer. Mavişehir.
 

Mavişehir'de gün batımı


Gök mavi ve deniz mavi. Güneş batımının da denize doğru süzülen güneşi tekip etmenin en güzel seyredileceği yer de tatilimi yaptım. Mavişehir'de. Şimdi tatil bitti. Blog yazmak için sabırsızlanıyorum. Nereden başlasam acaba?

Şimdi herkes merak ediyordur benim nasıl bir tatil yaptığımı. İlk önce şunu söylemeliyim ki tatil yapmak güzel bir şey. Fırsatı olan bunu mutlaka değerlendirmeli. Evet, benim her sene için böyle bir imkânım var. Didim Mavişehir sitesinde evim olduktan sonra. Sağ olsun babama zamanında ev aldı. Kendisine daha uzun ömürler versin. Kendileri annemle beraber yaz kış kalıyorlar.

Koskoca 32 yıl olmuş. Bu sene Mavişehir’in her yerin de ayağımı bastığım her noktasında burada yaşadığım her hatıra beni hep eskilere götürdü.

Mavişehir'i daha önce de anlatmıştım. http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=56924

Orada insanların kaynaştığı, deniz kenarında bulunan kafeteryalarda güneş batarken biranızı yudumladığınız bir mekan durumunda. Çalışanlar için bir dinlenme yeri. Emekliler içinse kalabalık şehir ortamından uzak dostların buluştuğu anıların konuşulduğu, aile çay bahçelerin de bazen tavla, okey, briç oyunların iddialı biçimde oynandığı bazen de kendi aralarında oluşturulan koro sayesin de TSM konserinin verildiği her biri Atatürk’e bağlı nezih insanların buluştuğu yer.

Bu kadar küçücük bir yerde tatilin tadını çıkarttım ve geldim.

Deniz mevsimini kapattık. Yaşadıklarımı galerimde ve videolarımda yansıtıyorum. Sevgi ve saygılarımla.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..