Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Mavimser

Mavimser
 

Geçmiş saat yelkovanlarının peşisıra

Büyüyerek doğdum her yeni güne…

Güz yaprakları hışırdadı

Kağıt aralarımdan

Beti benzi soluk…

Ne çok mürekkep kaybı varmış

Ak alnında her yaprağın

Yazdım yazdım

Doyuramadım

Öyle çok şah damarı ki

Satır araları işlediğim

Öyle derin bakır kazan

Dibi et yanığı

Uyanmıyor bir türlü kış uykusundan

Gülsem de çok çok

Bir ağlasam kumsal kumsal

Kum birikse kabuğumdan denize…

Bu gün bana nar gelmeli

Her yüzüm…

Korkarım sıracalı ayvadan…

Ah öykülerini yirmibin fersah altından

Dalgalandıran adam

Hep senin yüzünden

Ahtapot kollu her maceram…

Silgiyi ipe çekip

Boynuma kolye diye

Kalemi umman…

Üç hamlede çizdim

Kalem tıraşın jiletiyle

Kare tipi çantamın

Okul kokan duvarlarını…

En güzel mavi balon

Benim saldığım gökyüzüne…

Hanimişte benim

Yaramaz elim…

Eski bir duvar yazısı gibi dokunamıyorum

Kör bir noktadan bakar gibi

Tedirgin

Belki de eğleşe eğleşe büyüyecek

Mavimser…

Söndür ışıkları şimdi

Güneşe durdu karanlığım…

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..