Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '18

 
Kategori
Şiir
 

Maviye Hasret

Maviye Hasret
 

topla bir denizi getir bana
hasretim maviliğe
isterse maviliğinde boğulmak
usul usul, bir su aksın içimden /berrak
yıkasın/ yaralarıma derman
 
doğurgan bir aydınlığı olsun 
başımda gölge
sarı saçlarına asılıp güneşin
salıncağında avunmak
bir bebek ninnisinde uyumak sonra
bir ana kucağında/ şefkate sığınmak
 
başka bir dünya bul bana/ mavi
sabır kılıcıyla kesilen kötülük
yine sabrın elleriyle yücelmek sonra
duyan kulak, gülen dudak
yeniden onarıp yıkık bir meyhaneyi
yıllanmış korkulara kadeh kaldırmak
 
sevmeyi öğretmek fesat tohumlarına
ıslah/ bilge bir toprakta
henüz yaşarken, yaşamda ölmemek
uzakta tüten kokusuna alışmak sonra
ölümün/ karşısında yiğit bir duruş
" ondan öte köy yok "
 
her duyguya dokunmak, tatmak sonra
ne kadar yakınım / ne kadar uzak
elini çabuk tutup /doyasıya yaşamak
topla bir denizi getir bana
hasretim maviliğe çok
 
21 Mart 2009
 
Hâdiye Kaptan 
 
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir
 
Toplam blog
: 467
: 145
Kayıt tarihi
: 16.05.11
 
 

Güzel Sanatlara tutkulu, Türk sanat müziği hayranı,  deniz ve İstanbul âşığı şiiryazar bir fâni....