Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

Maviye isyan

Maviye isyan
 

etme...


Gökyüzünden yıldızlar topluyorum

Deniz kıyısında kumları sayıyorum

Şiirler yağıyor üstüme

Her gece kurşun eritiyorum

ajandalar kafamda patlıyor

Göz pınarlarımdan akan

..zaman bitiyor

Geriye doğru saymak

daha zordur aslında

Bir deyip

baştan başlamak

ve sonsuza yol almak gerek

zaman bitiyor...

Her şey mümkün aslında

................her şey insan olana

İnsanız ya "sa-na-ne" lerin de

..................bana ne ise sana o

Olası

sana da bana da olan bu

ve zaman bitiyor

Şiirler yırtılıyor

ajandalar yakılıyor

"sevgi duvarı" yıkılıyor

Hızlı bir nehirdi bilgi akışı

Harabeler saltanatı

Bilişimden sızıyor

............kan sızıyor

İçtenlikle süsleniyor gizlilik

...........yürek sızlıyor.

.................................

...............17 KASIM 2008...

 
Toplam blog
: 72
: 488
Kayıt tarihi
: 10.09.08
 
 

27 Ocak 1967 yılında Lüleburgaz'da doğdum. Çocukluğum Samsun, Keşan ve Fındıklı'da gecti.Lise mezunu..