Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '10

 
Kategori
Deneme
 

Maviye Yolculuk

Maviye Yolculuk
 

Bodrum


Sizlere bu satırları Bodrum'daki evimden yazıyorum.

Biraz evvel denizi gören iki katlı beyaz badanalı evimin bahçesine çıkarak çiçekleri suladım. Begonvillerim beyaz badanalı evimin ikinci katındaki balkona kadar uzandı. Çok hızlı büyüyorlar. Beyaz ve pembe ne kadar da yakışıyor birbirine.

Güneş yavaş yavaş çekilip, denize doğru uzaklaşıyor.

Bugün çok sıcaktı, bahçemin taş zeminini yıkadım. İnanılmaz hoş bir serinlik içimi ferahlattı. Rüzgar hafif hafif esiyor, suratımda ve saçlarımda geziniyor.

Bahçemdeki koltuğa oturdum, çayımı yudumlarken hemen bahçemin dibindeki denizi seyrediyorum. Dalgaların sesi adeta ninni gibi geliyor. Müzik dinlemiyorum Bodrum'a yerleştiğimden beri.

Bu harika doğa parçasında yaşadığım ve bu güzellikleri hergün doya doya seyrettiğim için Allah'a her an şükrediyorum.

Büyük şehirde yıllarca debelendikten sonra ilaç gibi geldi Bodrum bana.

İlk kitabım yayınlandıktan kısa bir süre sonra çok iyi sattı ve epey gelir elde ettim. Elde ettiğim gelirle bu evi almam ve büyük şehirden kaçıp Bodrum'da yaşamaya karar vermem, belki de hayatımda verdiğim en isabetli kararlardan biriydi.

Şu an ikinci kitabımı yazmaya başladım. Bu kitabın da çok tutacağını ve ilk kitabımdan daha çok satacağını düşünüyorum. Çünkü Bodrum'un verdiği huzur ve dinginlik ikinci romanımı yazarken bana çok büyük bir avantaj sağlıyor.

Buraya yerleştikten sonra hayatım daha düzenli oldu, her sabah uyanır uyanmaz, hemen bahçemin önündeki plajdan denize giriyorum. Bir süre yüzdükten sonra duş alıp, bahçemde kahvaltımı yapıyorum.

Daha sonra samimi olduğum bir kaç komşumu ziyaret ediyorum veya onlar bana geliyorlar. Bahçelerimizde fırından taze çıkmış nefis kekler ve börekler eşliğinde çayımızı kahvemizi içip sohbet ediyoruz. Saolsunlar beni hiç yanlız bırakmıyorlar. Onları tanıdığım için çok memnunum.

Kısacası Bodrum'da olmak bana ve ruhuma çok şey kattı.

* * * * * *

Bir gün bütün bu hayallerimi gerçekleştireceğim.... Biliyorum.

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..