Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '12

 
Kategori
Güncel
 

Maya takvimine göre 21 Aralık 2012'de dünyanın sonu gelecek olsaydı neler olurdu?

Maya takvimine göre 21 Aralık 2012'de dünyanın sonu gelecek olsaydı neler olurdu?
 

Sanırım 21 Aralık 2012 tarihi dünyada en çok konuşulan ve bilinen tarihtir... ''Bir deli kuyuya bir taş atar kırk akıllı çıkaramaz'' olayı da değil bu durum... Boru değil, işin içinde Maya uygarlığının ön görüsü var... Öyle bir uygarlık ki; bilgileri bu günkü teknoloji ile test edildiğinde bile doğru çıkıyor... Yani ay takvimi gibi zaman yıldan yıla değişmiyor...

Güya bu takvime göre zaman 21 Aralık 2012'de sona eriyor... Bu tarihi dünyadaki herkes kafasına kazıdı... Amerikan film yapımcılarının da etkisi oldu bu işte... Kıyamet günü o gün olacak dendi... Çünkü zaten tüm inançlarda kıyamet inancı var... Yani herkes bu tarihte kıyamet kopacağı ''bilgisine'' sahip... Ancak tek Allahın kulu inanmıyor buna... Belki vardır üç beş benim gibi sazan... Mesela Şirince bu kıyametten etkilenmeyecek diye oradaki otel rezervasyonları dolmuş güya...

Bu olay çok garibime gitti benim... Dünyada kıyamet kopacak, bu akıllılar lüks içinde seyredecek olayı... Sanki sokakta kalsalar kıyamet kopar... İşte bu yüzden kıllandım ben... Şirinceye elektrik su dışarıdan geliyor... Dünya batsa anında kesilecek elektrik ve suları... Yani boşuna para veriyor sazanlar... Ayrıca bu olaya inanan olsa oraya bırak rezervasyonu, dünya liderleri ve zenginleri metre kare başına para öderlerdi... O da ayakta dikili kalmak için... Gerçi dünya yok olunca onlar ne halt edecek oda tartışılır...

Yok arkadaş yok, galiba benden başka sazan yok... Gerçi benimki olması gerekenler için umuttu... Yani dünya kıyamet geliyor diye cennet olur beklentisiydi... Bu kıyamete herkes inansa bakın neler olur diye düşünmüştüm...

Bankalar herkesin kredi borçlarını siler hatta bolca bonus niyetine para koyarlardı hesaplara... Belkide insanlık ilk defa borçsuz kalırdı... Hatta paralı ve zengin...

Okullar tatil olurdu hemen... Bolca oynasın çocuklar diye elbet...

İş mi? Ne işi kardeşim? Çalışılır mı bu durumda?

Tüm üretim birimleri kıyamete şey çöpe gideceğine siz tüketin diye ellerindeki stokları halka dağıtırlardı...

Sınır mınır kalmazdı... Askerler terhis olurdu... Araçları insanların hizmetine sunulurdu... Dağda yaşayanlar bile düze inerdi... Dünyada barışı beş dakikada sağlanırdı...

Tüm ayrımcı yasalar bir gecede kaldırılırdı... Çünkü ezelden ebede yaşayacak bir devlet kalmayacak nasıl olsa...

Ayrıca cezaevlerinde ''karar bekleyen tüm sanıklar'' salınırdı... Fikir ve siyasi suç kalmazdı...

Neyse lafı daha fazla uzatıp da sazanlığımı cümle aleme ballandıra ballandıra anlatmanın alemi yok... Dedim yaaa benim ki kıyamet temennisi değildi... Kıyamet korkusuyla insanlığın nefes almasıydı... İnsanlığın bunları tatmasıydı... Geri dönüş olmazdı bence...

Ben kurnazım yaaa (çünkü inanmadım hiç) bu kıyamete inanan çok olur diyordum... Yahu inanan tek allahın kulu çıkmadı beee... Tek şey değişmedi dünyada...

Yapılacak bir şey yok... Darısı başka efsanelere...

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..