Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '11

 
Kategori
Özel Günler
 

Mayıs'da doğanlara...

Mayıs'da doğanlara...
 

İster misiniz bu gün farklı bir şeyler olsun?
Mesela; toplasınlar avucunuza sevdiğiniz tüm renkleri, bir kaç renk de ben katayım, Ve bugün boyasınlar dünyayı istediğiniz bir renge sizin için...

Nasıl bir hissiyatsa ;
Aslında bugün ben size, sihirli bir değneğim olsa gökkuşağının tüm renklerini vermek isterdim ...

Sahi ne renk olsun isterdiniz? Ya da hangi renkleriniz?
Mavi mi? Kırmızı mı? Yeşil mi? ... Hangisi?

Size tüm renkler yakışır ama ben en çok maviliğe yakıştırıyorum sizleri. Derin ve huzurlu...
En çok maviler olsun dünyanızda ... Gökyüzünün maviliği kadar uzak, denizlerin maviliği kadar büyük olmasıdır sebebi belkide kimbilir...

Kırmızılar olsun mesela. Uçuş uçuş uçuşan kırmızılar. Kiminize göre aşk rengi, aşkın rengi.. Kiminize göre kan rengi...
Aşklarınıza yakışan kırmızılar olsun asi, davetkar ve baştan çıkarıcı ...

Yeşilin her tonu olsun mesela...Umuttur, berekettir, sağlıktır...
Sağlığınız, umudunuz, huzurunuz, bereketinız sonsuz olsun ...
Hüzünlerden uzak yeşilleriniz olsun, uzaklaşmamış umutlarınız, ıraklaşıp giden özlemlerinız olsun yeşilin her tonunda...
Ve mayısın her günü yeşersin yeniden, umutlarınızın en güzelleri...

Pembe ile beyaz da benim kattığım renkler..
Beyazın masumluğunu temizliğini aldım, pembenin toz hayallerini... Tozlu kısmı gitsin pembesi kalsın dünyanızda...
Kimbilir, bunlar sizin renkleriniz değildir ama dedim ya ben kattım bunları da...
Karıştırın tüm renkleri yaratın kendi gökkuşağınızı ve dağıtın herkese birer parça bugünün anısına hatıra diye...

Sonra;
Değiştirsinler mevsimleri sizin için...Çiçekli sonbaharlarınız olsun, sancılı günlerinize doğan kış güneşleriniz olsun mesela...
Sizi zorlayan kaderinize karşı, kazandığınız mutluluklarınız olsun,


Mesela çok sevin; hayata küçük detaylarla dokunabilmeyi...
Gerçek olacak kadar büyük ve güzel düşleriniz olsun bir de gözlerinizde uçuşan gülüşleriniz ...
ve heybenizde her daim size yakışan, birilerine söylenebilecek bir kaç naif kelimeleriniz...

Odanınzın içi önce ayaza kessin sonra sımsıcak bir mayıs gecesine...
Önce korkuya sarsın sizi seven güzel yürekler, sonra sebepsiz mutluluğa...
Kırmızı karlar yağsın her mayısın doğduğunuz günlerinde

Ve hiç büyümesin ruhunuzdaki o haylaz çocuk...

Yaşayacağınız günler yaşadığınız günlerden çok daha güzel olsun dileklerimle nice senelere mayıs da doğanlar...

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..