Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Mayıştırıcı yataklar

Mayıştırıcı yataklar
 

Yok vibra titreşimli, yok stres terapisi yapan, yok omurga dostu, yok ekolojik, yok visco-nano teknolojili yataklar derken ben yataktan çıkamaz oldum sevgili okurlarım. Hayır zaten ultra tembel ve mayışık bir yapım var, bir de üstüne erkek arkadaşım şu visco yataklardan aldı artık her işimden geri kalır oldum. Kalkmayı başarsam dahi bütün gün uyuklar biçimde dolaşıyorum. Yatağa kafamı koyduğum an hemen uykuya dalıyorum. Çok mu gerekliydi yani bu ekstra rahat yatakları icat etmek. Bir de reklamlarında güne dinç başlama mesajları veriliyor ya külliyen yalan. Nerde benim eski yayları çıkmış yatağım? Geri istiyorum eski yatağımı. Rahatsızdı, sertti ama en azından sabahları bir uykum kaçar bir şey olurdu da uyanabilme gücünü kendimde bulurdum. Şimdi haftasonları erkek arkadaşımla fosur fosur uyuyarak geçiyor, hayatımı göçerttin eyy visco terapili yatak!!!

 
Toplam blog
: 102
: 1607
Kayıt tarihi
: 26.08.08
 
 

1980 İzmir doğumluyum. Kendimi bildim bileli gözlem ve yorum yapmayı çok seviyorum. Genelde hayatı h..