Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Faruk Fahrettin Özcanan

http://blog.milliyet.com.tr/hesedovfa

08 Temmuz '13

 
Kategori
Şiir
 

Mayuşam...

Mayuşam...
 

Hayal ile gerçek arasında kaldın sen
Benim umuda yeni yelken açtığım ta o günden
Gel hayat git ömür
Islandı artık her bir yaprağı
O günden kalan kitabın...
 ...
Şimdi ben yine ordayım yirmiüç yıl sonra
Aynı yaprakları ayırıyorum bu defa
İki yorgun göz ve iştahsız bir yürekle
Ama hala ıslak yapış yapış
Okuyamıyorum ben artık ne yazık ki
Mayuşa nin hikayesini...

Ve sadece Mayuşa şarkısı'nin tadı kalmış yüreğimde şimdi.
 ......
Şöyle söyleniyordu Mayuşa şarkısı;

Mayuşa nin elleri sihirlidir sihirli.
Mayuşa nin elleri ipeklidir ipekli.
Dokununca kemana ağlatır martıları.
Dokununca kemana ağlatır martıları.

Ah mayuşam vah mayuşam
Martı oldun sen mayuşam
Her gün gelip ağliyorsun
Duyu ver deyun sen Mayuşam...

Mayuşa nin gözleri pınarlıdır pınarlı.
Mayuşa nin gözleri pınarlıdır pınarlı.
Martılar ağlayınca dökülürdü yaşları.
Martılar ağlayınca dökülürdü yaşları.

Ah mayuşam vah mayuşam
Martı oldun sen mayuşam
Her gün gelip ağliyorsun
Duyu ver deyun sen Mayuşam...

 

AltıTemmuzİkibinonüçİstanbul.

Faruk Fahrettin ÖZCANAN

 

 

 
Toplam blog
: 305
: 281
Kayıt tarihi
: 05.02.07
 
 

Hayatın yazmak olduğuna inanıyorum ve umulup ta olmayan her duyguyu yazarak yaşamak mümkün diyoru..