Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '11

 
Kategori
Güncel
 

Mazallah iklimler değişir Akdeniz olur!

 

Akdeniz’e kıyısı olan ülkeler ardı ardına iflas ediyor!

Dünya Bankasında adam kalmayacak bu gidişle!

Kıyıdaş bir ülkenin bir sakini olarak korkmuyorum dersem yalan olur!  “Hadi gülümse! İklimler değişir Akdeniz olur!” türü romantizm, üzerine tuz biber ekiyor üstüne üstlük!

Nasıl güleriz bu duruma arkadaşlar!

Geçenlerde balık pazarında fiyatlara baktığımda şaşırmıştım! Bir kasadaki Çipuranın tanesi yirmi lira olduğu halde diğer kasadaki Çipuranın kilosu on liraydı!

Ucuz olanın kültür Çipurası olduğunu söyledi balıkçı!

Çipura Akdeniz balığı!

Kültürle desteklenmiş bir üretimin ucuz olması beni fena halde üzmüştü!

Tarihin derinliğine doğru uzandığımda Endülüs uygarlığının akıbetinin benzeştiğini hayretle gördüm!

Gevşemişlerdi!

Gevşeyince, diri olan gelmiş yemişti bunları!

“Hadi gülümse!”

“İklimler değişir Akdeniz olur!”

Olur mu olur!

Allah korusun!

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..