Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '07

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Mazeretim var... Uykusuzum ben

Mazeretim var... Uykusuzum ben
 

Uykum var. Bu havalardan mı oluyor, çalışma isteksizliğinden mi anlamıyorum. Zaten kafamı yoracak kadar zihni açık değilim. Bir kahve içsem, içim uyuyor sanırım. Acaba fark eden olur mu şu halimi, biraz dik oturup, sanki önemli bir yazıyı okuyormuş gibi çatıp kaşlarımı, dikkatlice baksam ekrana en azından 15–20 dakika kazanırım. Sonrasında bir sigara molası veririm, orada da bir 15–20 dakika geçirirsem. Ehh… yerime geldim, oturdum falan derken bir saati devirmiş olurum.

Böyle zamanların en zoru, ne yaptığınız işi doğru dürüst yapabiliyorsunuz, ne de yerinizde huzurla oturabiliyorsunuz. Hâlbuki bugün verimsizliğinizin dibindesiniz biliyorsunuz, öyle ot gibi olmak isteği ile yanıp tutuşuyorsunuz. Açsanız telefon söyleseniz müdürünüze. Yok, ama olmaz…

Yani ben şimdi çalıştığım firma için ne gibi bir şey üretebilirim? Benden ne üretmem istenebilir? Yâda kısaca istenebilir mi? Kafam dağınık, canım sıkkın, hasta olmak için tüm verilere sahibim azıcık cereyanda kalırsam, bunu da layıkıyla yapabilirim. Zaten ofistekiler tembihli, aniden bir ses duyarlarsa koşacaklar sanırım kafamın bilinçsizce masaya düşmesinden korkuyorum. Bırakın beni bugün nolurrr…

Ama bir dakika yetişmesi gereken bir rapor var dimi… ama bende yetiştirecek fiziksel ve ruhsal güç ittifakı kurulamadı… Ama olsun, yapman lazım bunun için maaş alıyorsun. Peki, haklısınız da şu anki durumum göz önüne alınarak mı rapor incelenecek yani yapılması muhtemel hataların olmaması için ek süre istesem. Canım müdürüm bırak beni gideyim iki kestirip geleyim, sana söz bitecek o rapor, hemde tek bir satırında tek bir hata olmadan. Peki, siz kaşındınız buyurun getirdim raporu, benden günah gitti. Müdürün suratı neden kırmızı? Hafta sonu tatile mi gitmişti? Dünde mi böyleydi, akşam yanmış olmaz, tabii geliyorum hemen, buyurun. “ X hanım bu aralar dikkat dağınıklığınız fazlalaştı, biraz daha dikkatli olmanızı rica ederim.” tabii ben olayımda benim ruhum sizin ortama bugün hiç uygun değil. Demiştim ben size, ben bugün bilfiil uyumak, uyumak ve uyumak istiyorum diye…

 
Toplam blog
: 16
: 748
Kayıt tarihi
: 05.06.07
 
 

28 yaşımdayım. Ankarada yaşıyorum, gezmeyi ve keşfetmeyi seviyorum. Aslında kısaca... İyi biriyim..