Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '20

 
Kategori
Koleksiyon
 

Mazhar Olmak ve MFÖ



Her konserinde bu şarkıya başlarken Mazhar Alanson der ki;BİZ DE GENÇKEN İKEN KENDİMİZİ ÖZGÜR SANIRDIK, SONRA ANLADIK Kİ ÖZGÜRLÜK FİLAN YOKMUŞ. BAZI ŞEYLERİ YAPMAK MECBUREN..

 

MECBUREN

Erken kalkmak mecburen

İşe gitmek mecburen
Eve dönmek mecburen
Mecburiyetten..

Yedikule Lisesi'nde zil sesimiz buydu.. :) MFÖ'nün en sevdiğim şarkılarındandır..

 

Çoğu konsere birer kere gitmişimdr. Ama MFÖ belki 5 oldu. İki yıl öncesine kadar hayalim locadan onları izlemekti.:)

İmza gününde en önde saatlerce bekledim.. Bazı insanlar için MFÖ hayat felsefesidir:)

ALİ DESİDERO

Mazhar Alanson kitabında diyor ki; Çok eski bir arkadaşınıza rastladığınızda saçlar dökülmüş, yüz ekşimiş, biraz göbek çıkmıştır ama ruh aynı kaldığı için ''Hiç değişmemişsin'' derler.

O yüzden önceden yazdığınız bir besteyi saklayın ileride yeni şarkılara eklersiniz. Önce yazılmış, sonra yazılmış fark etmez..

Desidero ismi Birikim dergisinden gelmiştir.

Şarkıyı sırf Ali diye söylesem herkes rahatça sahip olacaktı. Ben desidero diyerek kodladım.

Uğraşlarımın karşılığını aldım.

Reklamları kastediyorum elbette ki.. 

Mikrofon yerine enginar koyup klip yapmıştık. Fuat ne bu enginar diye kızmıştı. 

Bizden önce bütün komedyenler sağolsun birebir şarkıyı oynadılar. Bizi enginar kaldı.. :)

 

DÜNYA BU DÜNYA, boşa sıkma canını.. diyerek yazımı kısa kesiyorum. 
Sağlıcakla..

 
Toplam blog
: 27
: 208
Kayıt tarihi
: 21.03.20
 
 

Plato MYO Çocuk Gelişimi mezunu. Atatürk Üniversitesi AÖF halkla ilişkiler öğrencisi. Çocuk atöly..