Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Mazi

Mazi
 

mazi..


Korkuyorum... 

Küllerimden korkuyorum 

Geçmişimden, mazideki yangınımdan 

Görmeyen gözlerimden, duymayan kulaklarımdan 

Yürümeyen ayaklarımdan, hissetmeyen tenimden 

Dillendiremediğim keşkelerimden 

Sessiz haykırışlarımdan 

Yüreğimde dinmeyen sızımdan 

Korkuyorum... 

Adını koyamadığım bir imtihana giriyorum sanki 

Ne soru sayısı belli ne süresi 

Düşünüyorum hiç düşünemediğim düşünceleri 

Seviyorum sevemediğim senli sevinçlerimi 

Özlüyorum özümde özlemeyeceğime yemin ettiğimi 

Görüyorum ıslak gözlerimle göremediklerimi 

Duymuyorum geçmişin ezik nağmelerini 

Hissediyorum en duygusuz uzvumda bile seni 

Lakin yürüyemiyorum giydiğim pabuç mazi... 

Çıkarsam onları diyorum tenimin rengi mazi 

Adına sığınamadığım 

Zülfünün teline hapsolmuş 

Bir keşkenin bin serzenişe dönüştüğü; 

Çelişkiler içinde yittiğim 

Kalemini kıramadığım karanlık mazi... 

 
Toplam blog
: 2
: 486
Kayıt tarihi
: 02.04.11
 
 

Türk Dili ve Edebiyatı öğretmeniyim. Yeni başladığım bu yolda her gün öğrettiğimden fazlasını öğren..