Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

04 Temmuz '07

 
Kategori
Fotoğraf
 

Mazlum mu, figuran mi?...

Mazlum mu, figuran mi?...
 

Iran'da sekiz yaslarinda bir cocuk ekmek calmis. Yaptigi hirsizligin cezasini, kolunu kirarak vermisler!
Fotograflari ile birlikte bu haber 2004 yilindan bu yana internetde dolaniyormus. Bugun de bana ugradi...
Fotograflardan etkilenmemek elde degil...

Fotograflari burada yayinliyorum. Bir fazlasi ile. En son kareyi, ben almamistim...

En son fotografi da yayinlayan internet sitesi olayi baska anlatiyor:

Bu bir nevi gosteri. Ilk fotografda, elinde mikrofonu, bir adam yapacaklari "Inanilmaz Numara" yi anlatiyor.

Kucuk cocugun kolunun uzerinden bir araba gececek. Bizim kucuk figurana hic bir sey olmayacak!...


Son fotografi goremezseniz iciniz bir tuhaf oluyor...

Yine de haberin hangisine inanacaginiz size ait...

Icinize kurt bir kere dusmeye gorsun?
 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..