Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '11

 
Kategori
Blog
 

MB 'post-modern' bir ortam mıdır.

MB 'post-modern' bir ortam mıdır.
 

LOGOMUZ


Ortamı paylaşmadan, sunumun muhatabı olmadan eleştirmek te farklı bir durum bir psikoloji olsa gerek...

Bir filozofa demişler ki; hey düşündüğünü sanan adam, biri çıkmış halka senin birşey bilmediğini anlatıyor, ne diyorsun?

Filozof demiş ki; birşey bildiğimi söylese ve eleştirse muhatap alırım, bir şey bilmediğimi söylüyorsa ne diyeyim? demek ki anlayamıyor. O nu anlayanlar ona, beni anlayanlar bana gelsin.

Ama ben onun birşey bilmediğini söylemem; farklı ama anlaşamadığımız bir şey söylediğini söylüyorum, çünkü konuşmak yazmak beyin ürünü ise konuşan yazan herkes bir şey söylüyordur, anlaşılmaz olsa bile...

İşte Milliyet Blog Ortamı da böyle; mevcutların bir kısmı bir yana düşer, diğer kısmı da öbür veya başkaları başka yana. Mesele biribirlerini yanlışlamadan biribirlerine birşey katmaları. Bence başkalarını yanlışlayanlar asıl kendilerine bakmalı, bakabilirlerse...

Yıllar önce Post-moderni ik duyduğumda öğrenmek için arandım ve sonunda post-moderni karikatürle anlatan çok sevimli bir döküman buldum, bir kaç kez okudum her defasında farklı bir şey anladım ve sonun da post-moderni 'öyle de olur böyle de' amaç sonuca ulaşmaktır, sonuca bakmalı diye anladım.

Bence Milliyet Blogta post-modern bir ortam 'öyle de olur, böyle de' amaç yazarak deşarj olmaksa da paylaşmakasa da, hır çıkarmaksa da...

Tek prensip şahsın hukuku olmalı...

Sayın Filiz ALEV'in yorumuna yazdığım cevabı buraya ilave edilmesi gerektiğini düşünerek ilginize sunuyorum...

Post-modern; kökten farklı yaklaşımlar, yöntemler, stratejiler kullanılarak aynı amaca sonuca ulaşma kavramı olarak özetlersek şahsın hukuku göz ardı edilmeden de uygulanabilir.

Post modern şahsın hukukuna her zaman tam ters düşmez veya şahsın hukukunun göz ardı edilmesi gereken bir durum değildir.

MB farklı tarzlarda içerikte yazarak deşarj olmak, paylaşmak, iletişim kurmak isteyen her kişinin istediği tarzı kullanma özgürlüğü sunan ama şahsın hukukunun göz ardı edilmemesi gereken post-modern bir yazı sitesidir.

Bu ortamı istediğimiz gibi ama ortama duyarlı olarak şahsın hukukunu göz ardı etmeden kullanmamız keyfimizi ve saygınlığımızı artırır. 

 
Toplam blog
: 617
: 1221
Kayıt tarihi
: 03.12.07
 
 

Her kesimi anlama ve kabullenme bilincimle; her kişinin asgari yaşam şartlarına sahip olabildiği,..